Contact

Welkom bij onze Veelgestelde Vragen (FAQ) sectie! Hier hebben we antwoorden verzameld op de vragen die we het vaakst ontvangen. We begrijpen dat u soms snel een antwoord nodig heeft, en we hopen dat deze FAQ u daarbij helpt. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen!

Inklapbare content

Hoe volg ik mijn bestelling?

We streven ernaar om bestellingen snel te verwerken en te verzenden binnen 24-48 uur na plaatsing. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met trackinginformatie.

In de verzendbevestiging vindt u gedetailleerde trackinginformatie om de voortgang van uw bestelling te volgen. Gebruik de verstrekte trackinggegevens om uw pakket te volgen via de website van onze bezorgpartner.

Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?

Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen na het plaatsen van uw bestelling, controleer dan eerst uw spam, reclame of ongewenst map. Soms kan de e-mail daarin terechtkomen, voornamelijk bij @hotmail adressen. Als u de e-mail daar niet kunt vinden, is het mogelijk dat er een typefout in uw e-mailadres zit. Neem in dat geval contact met ons op zodat we uw bestelling kunnen controleren en de bevestiging opnieuw kunnen versturen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd van een bestelling is 8-12 werkdagen. Dit kan variëren afhankelijk van de drukte en de specifieke voorbereidingen die nodig zijn voor uw bestelling.

Hoe snel reageren jullie op e-mails?

Wij streven ernaar om binnen 24 uur op uw e-mail te reageren. Maandag t/m zondag. Als u binnen 24 uur geen bericht heeft ontvangen, kijk dan in de spam map, het kan zijn dat ons antwoord daar terecht is gekomen.

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Zodra u de artikelen naar ons heeft teruggestuurd, ontvangt u uw terugbetaling binnen 5 werkdagen nadat de artikelen ons magazijn hebben bereikt. U kunt de voortgang van uw retour volgen met de verstrekte track & trace van de door u gekozen vervoerder, die aangeeft wanneer het pakket ons magazijn bereikt.

Wat is het retourbeleid?

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden kan retourneren. Deze 14 dagen beginnen zodra het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd en dat terugbetaling voor eigen kosten is.

Hoe kan ik retourneren?

Een retour maken is eenvoudig. Dit is wat je moet doen:

  1. Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar info@4little.nl waarin je aangeeft dat je één of meer producten wilt ruilen.
  2. Ons team zal je snel voorzien van retourinstructies.
  3. Volg de gegeven instructies om het retourproces te voltooien.

Mijn bestelling is gemarkeerd als geleverd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer eerst bij uw buren of het pakket daar is afgeleverd. Als u het pakket nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen onderzoeken met de verzendpartij.

Contact

Contactformulier